Vrácení/výměna zboží | Gumičkové boty, sportovní obuv ROCK SPRING CZ

PŘIHLÁŠENÍ

Zapomenuté heslo? Registrace nového účtu

Vrácení/výměna zboží

Úvodní stránka Vrácení/výměna zboží
Doprava po ČR zdarma při nákupu nad 3 500 Kč!

VYBRALI JSTE ŠPATNOU VELIKOST? 

Pokud jste zvolili chybně velikost, zašlete nám obuv zpět na adresu níže a my vám rádi boty vyměníme a odešleme bezplatně (platí pouze u první výměny) na vaši adresu.

NEVYHOVUJE VÁM ZAKOUPENÝ PRODUKT? 

Pokud vám zakoupený výrobek nevyhovuje, můžete ho vrátit zpět do 14 dnů od vyzvednutí zásilky na adresu níže. Ke zboží přiložte vyplněný formulář, který je ke stažení níže, zda žádáte výměnu za jiný model, barvu, velikost nebo vrácení finanční částky, uveďte číslo účtu a číslo objednávky nebo faktury. Výměny vyřizujeme nejdéle do 14 dnů. Bez uvedení potřebných informací (číslo objednávky, jméno, jakou výměnu požadujete) není možné zboží vyměnit, ani reklamovat.

Peníze zasíláme  na vámi uvedený účet nejdéle do 14 dnů.

Adresa: KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, Česká Lípa, 470 01

 

JAK MOHU POSLAT ZÁSILKU?                                                                

zásilku nám můžete zaslat těmito způsoby:

ČESKÁ POŠTA

Poštou na adresu KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, 47001 Česká Lípa.

BALÍKOVNA

Jsme výdejním místem BALÍKOVNY (470 08, Česká Lípa ROCK SPRING), můžete využít službu doručení z BALÍKOVNY do BALÍKOVNY.

GLS

Jsme výdejním místem GLS, můžete využít službu doručení do GLS ParcelShopu.

OSTATNÍ

Zásilkovnou při využití jejich služby DODÁNÍ NA ADRESU (KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, 47001 Česká Lípa). Nejsme výdejním místem Zásilkovny a nelze tedy využít jejich službu doručení mezi Zásilkovnami.

Nebo využít přepravce PPL, DHL, DPD či jiného a poslat zásilku přímo na naši adresu

 

Zpětné štítky negenerujeme.

Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace obuvi.

Bližší informace jak zásilku poslat a informace o cenách naleznete na jednotlivých stránkách přepravců.

 

Formulář ke stažení ZDE