Vrácení/Výměna
Vrácení či výměnu zboží můžete provést do 14dní od chvíle vyzvednutí objednávky.
Jak vrátit/vyměnit zboží?
1. Vyplňte formulář pro vrácení, který jste obdrželi společně s objednávkou.
Potřebujete nový dokument? Můžete si ho stáhnout ZDE
2. Připravte zásilku
Zboží pečlivě zabalte. (Nepolepujte ani nepopisujte originální obal zboží)
3. Zásilku nám můžete zaslat těmito způsoby na adresu:
Adresa: KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, Česká Lípa, 470 01
Email: info@kemax.cz
Reklamace/výměny: 775 089 504 (Pondělí - Pátek 8:00 - 15:00)
Infolinka.: 722 100 660 (Pondělí - Pátek 8:00 - 15:00)
ČESKÁ POŠTA
Poštou na adresu KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, 47001 Česká Lípa.
BALÍKOVNA
Jsme výdejním místem BALÍKOVNY (470 08, Česká Lípa ROCK SPRING), můžete využít službu doručení z BALÍKOVNY do BALÍKOVNY ZDE
GLS
Jsme výdejním místem GLS, můžete využít službu doručení do GLS ParcelShopu.
OSTATNÍ
Zásilkovnou při využití jejich služby DODÁNÍ NA ADRESU (KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, 47001 Česká Lípa). Nejsme výdejním místem Zásilkovny a nelze tedy využít jejich službu doručení mezi Zásilkovnami.
Nebo využít přepravce PPL, DHL, DPD či jiného a poslat zásilku přímo na naši adresu
Zpětné štítky negenerujeme.
Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace obuvi.
Bližší informace jak zásilku poslat a informace o cenách naleznete na jednotlivých stránkách přepravců.