PŘIHLÁŠENÍ

Zapomenuté heslo? Registrace nového účtu

Vrácení zboží

Úvodní stránka Vrácení zboží
Doprava po ČR zdarma při nákupu nad 3 500 Kč!

Jak vrátit zboží?

Vrácení zboží můžete provést do 14dní od chvíle vyzvednutí objednávky.

Výměna zboží již bohužel není možná. Pokud Vám nesedí velikost, vytvořte si novou objednávku.

1.  Vyplňte formulář (xls)

Vyplněný formulář vložte do balíku s botami. Pokud nemáte možnost tisku, napište na papír číslo objednávky, své jméno a název vracené obuvi.

2. Připravte balíček

Zabalte zboží (může být v původním pytli). Ujistěte se, že jsou boty nenošené, nepoškozené, čisté a v původní krabici. V případě znečištění obuvi Vám může být účtován poplatek pro vrácení zboží do původního stavu (vyčištění a dezinfekce) ve výši 200 Kč. Krabici od bot nepoužívejte jako vnější obal a nelepte na ni štítky ani adresu.

Na balíček napište kód 97770896.

3. Odevzdejte zásilku

Jděte na nejbližší pobočku Zásilkovny a balíček jim předejte. Na místě nic neplatíte, až při vracení peněz Vám z vrácené částky odečteme 59 Kč (v případě podání v ČR).

V případě podání zásilky na Slovensku Vám odečteme 79,-

Alternativně můžete zboží zaslat na vlastní náklady jakýmkoliv přepravcem na adresu:
KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, 470 01 Česká Lípa. Lze vrátit i osobně na stejné adrese.

4. Počkejte na peníze

Zboží nám obvykle přijde za 4-7 dní, peníze zpět na účtu pak máte cca do 7 dní. Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme.

Máte-li další otázky, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@kemax.cz.

 

        

Obuv nám můžete zaslat na výdejní místo Balíkovny a GLS

  • využijte levnější doručení na výdejní místo:
  • Vyplňte potřebné údaje, zaplaťte online a odneste na jakékoliv výdejní/podací místo Vámi vybraného dopravce.
  • Balíčky nezasílejte na dobírku.

            BALÍKOVNA ROCK SPRING Česká Lípa  (Návod k vyplnění ZDEvideonávod

            GLS Rockspring

            

UPOZORNĚNÍ: V případě, že zásilku pošlete jinam, než na naší adresu (Antonína Sovy 2344, Česká Lípa) nebo výdejní místo ROCKSPRING Česká Lípa, nebude Vaše zásilka vyzvednuta a vrátí se Vám zpět. 

  • Nezasílejte balíčky na dobírku.
  • Zpětné štítky negenerujeme.
  • Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace obuvi.

 

 

REKLAMACE

Pokud chcete reklamovat obuv, prosím, postupujte podle následujících kroků:

  1. Zhodnoťte oprávněnost reklamace – Zjistěte, zda je reklamace oprávněná. Neopodstatněné reklamace často zahrnují:
    • Nevhodné užívání (např. vycházková obuv na sport, jízda na koloběžce).
    • Vady způsobené mechanickým opotřebením (odřené špičky, roztržení při nevhodném nasazování, sešlapaná (nevhodnou chůzí ošoupaná) podrážka).
    • Vady, které nebyly nahlášeny okamžitě (pokud jste obuv používali i po objevení závady).
    • Nevhodně zvolenou velikost nebo typ obuvi (boty tlačí nebo se zouvají).
    • Vady způsobené nedostatečnou údržbou a péčí (skladování ve vlhku, absence pravidelné impregnace a krémování, praní, nevhodné čištění, sušení na topení, v sušičce nebo fénem).
  2. Dokumentace vady – Vyfoťte vadu a s číslem objednávky nám fotografie zašlete na email info@kemax.cz a my Vám pošleme informace s dalším postupem

Pokud bude reklamace uznaná:

  • Oprava: Pokud je vada opravitelná, zajistíme profesionální opravu.
  • Výměna: Pokud obuv opravit nelze, vyměníme ji za nový pár.
  • Vrácení peněz: Pokud již boty nemáme nebo reklamaci nevyřídíme do 30 dní, vrátíme vám peníze.

V případě vyřízení reklamace formou výměny nebo opravy zboží neběží nová lhůta. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli zboží užívat z důvodů na straně prodávajícího (tj. o dobu opravy a vyřízení reklamace).

 

Není možné reklamovat: 

Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání. Při nesprávném či intenzivním používání dojde k opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Záruční dobu obuvi nelze zaměňovat s životností obuvi. Vzhledem k rozdílné intenzitě používání obuvi u jednotlivých spotřebitelů může být životnost obuvi vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby. Obuv je nutno často střídat, zejména v nepříznivém počasí.

  • Běžné opotřebení
  • Mechanické poškození
  • Nevyhovující velikost nebo komfort
  • Vady způsobené nesprávnou údržbou

Doporučujeme pečlivě vybírat obuv a dodržovat pravidla používání a údržby, abyste zajistili její dlouhou životnost. Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na info@kemax.cz.

 

Reklamační list ke stažení ZDE

REKLAMAČNÍ ŘÁD