Jak vrátit zboží?
Vrácení zboží můžete provést do 14dní od chvíle vyzvednutí objednávky.
Výměna zboží již bohužel není možná.
1. Vyplňte formulář (xls)
Vyplněný formulář vložte do balíku s botami. Pokud nemáte možnost tisku, napište na papír číslo objednávky, své jméno a název vracené obuvi.
2. Připravte balíček
Zabalte zboží (může být v původním pytli). Ujistěte se, že jsou boty nenošené, nepoškozené, čisté a v původní krabici. V případě znečištění obuvi Vám může být účtován poplatek pro vrácení zboží do původního stavu (vyčištění a dezinfekce) ve výši 200 Kč. Krabici od bot nepoužívejte jako vnější obal a nelepte na ni štítky ani adresu.
Na balíček napište kód 97770896.
3. Odevzdejte zásilku
Jděte na nejbližší pobočku Zásilkovny a balíček jim předejte. Na místě nic neplatíte, až při vracení peněz Vám z vrácené částky odečteme 59 Kč (v případě podání v ČR).
V případě podání zásilky na Slovensku Vám odečteme 79,-
Alternativně můžete zboží zaslat na vlastní náklady jakýmkoliv přepravcem na adresu:
KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, 470 01 Česká Lípa. Lze vrátit i osobně na stejné adrese.
4. Počkejte na peníze
Zboží nám obvykle přijde za 4-7 dní, peníze zpět na účtu pak máte cca do 7 dní. Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme.
Máte-li další otázky, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@kemax.cz.
Obuv nám můžete zaslat na výdejní místo Balíkovny a GLS
- využijte levnější doručení na výdejní místo:
BALÍKOVNA ROCK SPRING Česká Lípa (Návod k vyplnění ZDE) videonávod
UPOZORNĚNÍ: V případě, že zásilku pošlete jinam, než na naší adresu (Antonína Sovy 2344, Česká Lípa) nebo výdejní místo ROCKSPRING Česká Lípa, nebude Vaše zásilka vyzvednuta a vrátí se Vám zpět.
- Nezasílejte balíčky na dobírku.
- Zpětné štítky negenerujeme.
- Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace obuvi.
REKLAMACE
Pokud chcete reklamovat obuv, prosím, postupujte podle následujících kroků:
- Zhodnoťte oprávněnost reklamace – Zjistěte, zda je reklamace oprávněná. Neopodstatněné reklamace často zahrnují:
- Nevhodné užívání (např. vycházková obuv na sport, jízda na koloběžce).
- Vady způsobené mechanickým opotřebením (odřené špičky, roztržení při nevhodném nasazování, sešlapaná (nevhodnou chůzí ošoupaná) podrážka).
- Vady, které nebyly nahlášeny okamžitě (pokud jste obuv používali i po objevení závady).
- Nevhodně zvolenou velikost nebo typ obuvi (boty tlačí nebo se zouvají).
- Vady způsobené nedostatečnou údržbou a péčí (skladování ve vlhku, absence pravidelné impregnace a krémování, praní, nevhodné čištění, sušení na topení, v sušičce nebo fénem).
- Dokumentace vady – Vyfoťte vadu a s číslem objednávky nám fotografie zašlete na email info@kemax.cz a my Vám pošleme informace s dalším postupem
Pokud bude reklamace uznaná:
- Oprava: Pokud je vada opravitelná, zajistíme profesionální opravu.
- Výměna: Pokud obuv opravit nelze, vyměníme ji za nový pár.
- Vrácení peněz: Pokud již boty nemáme nebo reklamaci nevyřídíme do 30 dní, vrátíme vám peníze.
V případě vyřízení reklamace formou výměny nebo opravy zboží neběží nová lhůta. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli zboží užívat z důvodů na straně prodávajícího (tj. o dobu opravy a vyřízení reklamace).
Není možné reklamovat:
Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání. Při nesprávném či intenzivním používání dojde k opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Záruční dobu obuvi nelze zaměňovat s životností obuvi. Vzhledem k rozdílné intenzitě používání obuvi u jednotlivých spotřebitelů může být životnost obuvi vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby. Obuv je nutno často střídat, zejména v nepříznivém počasí.
- Běžné opotřebení
- Mechanické poškození
- Nevyhovující velikost nebo komfort
- Vady způsobené nesprávnou údržbou
Doporučujeme pečlivě vybírat obuv a dodržovat pravidla používání a údržby, abyste zajistili její dlouhou životnost. Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na info@kemax.cz.
Reklamační list ke stažení ZDE