PŘIHLÁŠENÍ

Zapomenuté heslo? Registrace nového účtu

Vrácení zboží

Úvodní stránka Vrácení zboží
Doprava po ČR zdarma při nákupu nad 3 500 Kč!

Jak vrátit zboží?

Vrácení zboží můžete provést do 14dní od chvíle vyzvednutí objednávky.

Výměna zboží již bohužel není možná.

1.  Vyplňte formulář (xls)

Vyplněný formulář vložte do balíku s botami. Pokud nemáte možnost tisku, napište na papír číslo objednávky, své jméno a název vracené obuvi.

2. Připravte balíček

Zabalte zboží (může být v původním pytli). Ujistěte se, že jsou boty nenošené, nepoškozené, čisté a v původní krabici. V případě znečištění obuvi Vám může být účtován poplatek pro vrácení zboží do původního stavu (vyčištění a dezinfekce) ve výši 200 Kč. Krabici od bot nepoužívejte jako vnější obal a nelepte na ni štítky ani adresu.

Na balíček napište kód 97770896.

3. Odevzdejte zásilku

Jděte na nejbližší pobočku Zásilkovny a balíček jim předejte. Na místě nic neplatíte, až při vracení peněz Vám z vrácené částky odečteme 59 Kč (v případě podání v ČR).

V případě podání zásilky na Slovensku Vám odečteme 79,-

Alternativně můžete zboží zaslat na vlastní náklady jakýmkoliv přepravcem na adresu:
KeMax s.r.o., Antonína Sovy 2344, 470 01 Česká Lípa. Lze vrátit i osobně na stejné adrese.

4. Počkejte na peníze

Zboží nám obvykle přijde za 4-7 dní, peníze zpět na účtu pak máte cca do 7 dní. Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme.

Máte-li další otázky, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@kemax.cz.

 

Obuv nám můžete zaslat na výdejní místo Balíkovny a GLS

  • využijte levnější doručení na výdejní místo:

            BALÍKOVNA ROCK SPRING Česká Lípa  (Návod k vyplnění ZDEvideonávod

            GLS Rockspring

 

UPOZORNĚNÍ: V případě, že zásilku pošlete jinam, než na naší adresu (Antonína Sovy 2344, Česká Lípa) nebo výdejní místo ROCKSPRING Česká Lípa, nebude Vaše zásilka vyzvednuta a vrátí se Vám zpět. 

  • Nezasílejte balíčky na dobírku.
  • Zpětné štítky negenerujeme.
  • Poštovné proplácíme v případě uznané reklamace obuvi.

 

 

REKLAMACE

Pokud chcete reklamovat obuv, prosím, postupujte podle následujících kroků:

  1. Zhodnoťte oprávněnost reklamace – Zjistěte, zda je reklamace oprávněná. Neopodstatněné reklamace často zahrnují:
    • Nevhodné užívání (např. vycházková obuv na sport, jízda na koloběžce).
    • Vady způsobené mechanickým opotřebením (odřené špičky, roztržení při nevhodném nasazování, sešlapaná (nevhodnou chůzí ošoupaná) podrážka).
    • Vady, které nebyly nahlášeny okamžitě (pokud jste obuv používali i po objevení závady).
    • Nevhodně zvolenou velikost nebo typ obuvi (boty tlačí nebo se zouvají).
    • Vady způsobené nedostatečnou údržbou a péčí (skladování ve vlhku, absence pravidelné impregnace a krémování, praní, nevhodné čištění, sušení na topení, v sušičce nebo fénem).
  2. Dokumentace vady – Vyfoťte vadu a s číslem objednávky nám fotografie zašlete na email info@kemax.cz a my Vám pošleme informace s dalším postupem

Pokud bude reklamace uznaná:

  • Oprava: Pokud je vada opravitelná, zajistíme profesionální opravu.
  • Výměna: Pokud obuv opravit nelze, vyměníme ji za nový pár.
  • Vrácení peněz: Pokud již boty nemáme nebo reklamaci nevyřídíme do 30 dní, vrátíme vám peníze.

V případě vyřízení reklamace formou výměny nebo opravy zboží neběží nová lhůta. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli zboží užívat z důvodů na straně prodávajícího (tj. o dobu opravy a vyřízení reklamace).

 

Není možné reklamovat: 

Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání. Při nesprávném či intenzivním používání dojde k opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Záruční dobu obuvi nelze zaměňovat s životností obuvi. Vzhledem k rozdílné intenzitě používání obuvi u jednotlivých spotřebitelů může být životnost obuvi vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby. Obuv je nutno často střídat, zejména v nepříznivém počasí.

  • Běžné opotřebení
  • Mechanické poškození
  • Nevyhovující velikost nebo komfort
  • Vady způsobené nesprávnou údržbou

Doporučujeme pečlivě vybírat obuv a dodržovat pravidla používání a údržby, abyste zajistili její dlouhou životnost. Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na info@kemax.cz.

 

Reklamační list ke stažení ZDE

REKLAMAČNÍ ŘÁD